Освіта теж трендовою має бути. 3

2020-11-12

Сікало Анжела Василівна працює в 1-В класі за програмою НУШ. Головною метою НУШ є стоворити школу, у якій буде приємно навчатися і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувалося раніше, а й вміння застосовувати їх у житті. Значна увага приділяється дослідницькій діяльності.

Учитель Сікало Анжела Василівна в рамках освітнього мегаполісу «STEM-освіта – це тренд» провела інтегрований урок «Їжачок – сто голочок» («Я досліджую світ» та «Дизайн і технології»).

Урок був цікавим, пізнавальним, добре продуманим, насиченим, з вдало підібраною наочністю та різноманітним дидактичним матеріалом. Вчитель на уроці створив ігрову атмосферу, що сприяє розвитку пізнавального інтересу і активності учнів. Сікало А. В. надає перевагу інтерактивним методам навчання, що дозволяє на уроках творчого пошуку.

На уроці діти ознайомилися з життям звірів восени, зі змінами, що відбуваються в їх житті; вчилися наводити приклади тварин, які змінюють забарвлення хутра, готують запаси кормів, готуються до зимової сплячки. Учитель розвивала у першокласників: спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; навчала бачити красу природи; формувала навички охорони природи на прикладі звірів. Учні із задоволенням виконали творче завдання-аплікацію «Їжачок – сто голочок». Під час завдання першокласники удосконалювали вміння організовувати своє робоче місце, планували власні дії, розвивали дрібну моторику рук. Що важливо для учнів молодшого шкільного віку. Усі ці види роботи формували ключові компетентності: природничу, екологічну, математичну, навчання впродовж життя.

Учитель Метіль Тетяна Степанівна працює з учнями 2-В інклюзивного класу. Під час уроків створює доброзичливу атмосферу, шукає індивідуальний підхід до кожного учня. Під час уроків учитель використовує різні технічні засоби, що сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу. STEM-освіта є основою освітнього процесу на уроках вчителя, що передбачає пошук нових знань, роботу в команді, доступність навчання.

12 листопада 2020 року Тетяна Степанівна провела інтегрований урок-дослідження з предметів «Я досліджую світ» та «Дизайн і технології» на тему: «Повітря та його властивості. Техніка гофрування «Віяло»».

Урок був спрямований на формування в учнів таких ключових компетентностей, як вільне володіння державною мовою, екологічна, природнича, загальнокультурна, навчання впродовж життя.

Під час уроку учні мали змогу особисто провести досліди і зробити висновки про властивості повітря. Дітям з легкістю вдалося побачити наявність бульбашок повітря у воді та ґрунті. Учні із захопленням спостерігали, що відбувається з повітрям унаслідок зміни температури.

На уроці були використані прийоми мейкерства: за допомогою техніки гофрування діти власноруч виготовили віяла, які допомогли відчути лагідний дотик повітря.

Тетяна Степанівна створила на уроці атмосферу наукового пошуку, підтримувала інтерес до пізнання нового.

Кiлькiсть переглядiв: 52

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Грудень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031