Освіта теж трендовою має бути. 2

2020-11-05

Учитель Марієнко Олена Григорівна в рамках освітнього мегаполісу «STEM-освіта – це тренд» провела інтегрований урок на тему: «Нумерація багатоцифрових чисел. Задачі на знаходження дробу від числа і числа за величиною його дробу. Рослинний і тваринний світ пустель».

Урок був цікавим, пізнавальним, сприяв розвитку у дітей математичної та природознавчої компетентності. На уроці діти, розв’язуючи математичні задачі, одночасно знайомились з особливостями рослинного та тваринного світу пустель.

З метою розвитку діяльнісного підходу до навчання на уроці були використані прийоми мейкерства: діти з паперу виготовляли макети, що позначали дробові числа, а потім наочно порівнювали їх і складали математичні нерівності. Активізації інтелектуальної діяльності дітей, формуванню в них вміння працювати з інформацією на уроці сприяло використання інформаційно-комунікаційних технологій, а саме: діти навчались за допомогою смартфонів знаходити пояснення незрозумілих слів, цікаву інформацію про природу і мешканців пустель.

На уроці учні активно працювали як індивідуально, так і в парах. Олена Григорівна підбадьорювала до роботи своїх учнів, надавала індивідуальну допомогу тим, хто цього потребує.

Учитель Вихрович Олена Євгенівна – досвідчений педагог. Працює з учнями 2-А класу. Активно впроваджує STEM-освіту, що передбачає стимулювання допитливості, підтримку інтересу до навчання, пошук знань, мотивацію до самостійних досліджень, створення простих конструкцій.

Діти хочуть пізнавати світ, досліджувати його, тому під час уроків Олена Євгенівна часто використовує дослідницьке навчання, прагне залучити здобувачів освіти до справжнього наукового процесу відкриття, створює умови, за яких кожен учень може провести короткотривалі чи довготривалі досліди, навчитися планувати свою роботу, робити висновки.

5 листопада 2020 року було проведено урок з предмету «Я досліджую світ» на тему: «Повітря. Властивості повітря».

На уроці кожен учень мав змогу взяти участь у проведенні одного з дослідів і зробити власний висновок про властивості повітря, а потім спланувати свою роботу для здійснення технологічного завдання «Виготовлення вітрячка».

На уроці Вихрович О. Є. інтегрувала два предмети «Я досліджую світ» та «Дизайн і технології», що є обов’язковим елементом роботи з учнями за програмою НУШ.

Кiлькiсть переглядiв: 59

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Грудень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031