До сучасного освітнього простору

2019-10-31

/Files/photogallery/1140/DSC_0793.JPG/Files/photogallery/1140/DSC_0761.JPG/Files/photogallery/1140/DSC_0804.JPG/Files/photogallery/1140/DSC_0832.JPG/Files/photogallery/1140/DSC_0775.JPG

31 жовтня 2019 року у школі І-ІІІ ступенів № 206 імені Леся Курбаса пройшло засідання педагогічної ради “Упровадження технології продуктивного навчання та формувального оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти як надійного засобу реалізації нових освітніх стандартів”.

Форма проведення педради втілювала концепцію Нової української школи – сприяла розкриттю проблеми продуктивного навчання.

У ході педради яскраво, з посиланням на власний досвід виступаючі розглянули портрет вчителя у форматі продуктивного навчання, психологічні та методичні засади його роботи, створення та підтримку продуктивної атмосфери на уроках математики, практичне запровадження продуктивних технологій навчальної діяльності на уроках англійської мови, соціально-психологічний аспект продуктивного навчання та формувального оцінювання. Виступи Горбачової Г.І., Кононенко Л.В., Цика К.О. демонстрували обізнаність з теоретичними надбаннями сучасної науки, поєднану з інноваційною методикою та практичним застосування.

Цікавою була робота педагогів у групах: вони знайомилися з особливостями освітніх систем у різних країнах – США, Ізраїлю, Китаю, Швеції, Фінляндії. Усім учасникам було запропоновано проаналізувати позитивне, прийнятне для нашої системи освіти.

Педрада виявила креативність, самобутність двох молодих заступників директора – Мунтяна В.М. та Олефіренко О.В.

У підсумку директор школи Лаговська С. відзначила, що запровадження інноваційних форм навчання та застосування формувального оцінювання у практичній роботі вчителів і є шлях до продуктивного навчання.

Кiлькiсть переглядiв: 14

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Грудень 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031