• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Умотивований учитель – рушійна сила НУШ

Умотивований учитель – рушійна сила НУШ

2019-02-15

Умотивований учитель - головна постать освітнього простору Нової української школи, це учитель, який визначає мету своєї діяльності, шукає і знаходить шляхи її досягнення, усвідомлює необхідність свого професійного зростання, самовдосконалення на всіх етапах трудової діяльності.

У затвердженому професійному стандарті «Вчитель початкових класів закладу середньої освіти» чітко визначені критерії і чинники професійної кваліфікації учителя відносно до Національної рамки кваліфікації, перелічені трудові функції, перелічені трудові функції та підтверджені відповідні компетентності.

Функція Ж «Узагальнення власного педагогічного досвіду та його презентація педагогічній спільноті» (7 рівень НРК) передбачена для учителів І і Вищої категорії. Цим у навчальному закладі уже займалися і раніше: упродовж трьох років діяльність кожного педагога вивчається і систематизується у портфоліо. Проте цього навчального року директор школи Світлана Лаговська запропонувала нові, більш виважені критерії до створення портфоліо, що дає можливість вивчити систему усієї діяльності учителя, прослідкувати його професійне зростання. Матеріали розділів портфоліо відображають динаміку росту результатів педагогічної діяльності за 3-5 років, свідчать про зростання педагогів як професіоналів.

Час карантину не став на заваді педагогам, які з користю його використали. За ініціативи Світлани Лаговської 13 лютого 2019 року. Методичне об’єднання учителів початкових класів школи І-ІІІ ступенів № 206 імені Леся Курбаса презентувало свою роботу педагогічній спільноті закладу, і кожен з учителів зумів це зробити по своєму: Світлана Петренко продемонструвала відео запис інтегрованого уроку, Ольга Фільова презентувала досвід партнерства з Центром реабілітації, Олена Вихрович показала безперервний процес формування особистості учнів її класу упродовж 1-4 років навчання у позакласній роботі, Катерина Сторожук обрала для показу свій досвід партнерської, дослідницької роботи, що дозволяє дитині відчути себе першовідкривачем, учитель – методист І. Якімова поділилася досвідом вивчення навчального матеріалу як через глобальне узагальнення, так і через вузькоспрямоване, розповідала про принцип мінімакс, продемонструвала вивчення теми «Головні та другорядні члени речення» у 2-4 класах, показала, як змінюється понятійний ряд, відбираються найбільш ефективні види роботи, використовуються мультимедійні технології.

Робота кожного учителя – це краплинка роботи школи . 1 з 9 ключових компонентів НУШ – змотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно.

Такими є учителі початкової школи № 206 імені Леся Курбаса.

Кiлькiсть переглядiв: 251

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Серпень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31