2014-12-16
Грудень – місяць напружений для шкільного життя: семестрові контрольні з усіх предметів, районні та міські олімпіади, захист робіт Малої академії наук. Проте і така завантаженість не зупиняє учителя на шляху удосконалення і пошуку.
У другій декаді грудня 2014 року у середній загальноосвітній школі № 206 було проведено ряд відкритих уроків. Їх мета – обмін досвідом, пошук нових інноваційних форм роботи. Проводили уроки учителів різних предметів та різного досвіду – від молодих, які працюють у школі перші роки до досвідчених, котрі мають поважні звання та нагороди. Однак цікаво, що кожен проведений урок відзначався глибиною змісту, цікавою формою, довершеністю.
Урок у 4-А класі проводить Заслужений учитель України Захарчук Наталія Григорівна. Тема уроку “Водойми України”. Четвертокласники легко і залюбки подорожують картою України, розповідають про річки, озера, визначають русла річок, гирло. Презентація теми викликала захоплення – такою мальовничою, багатою на водні запаси постає Україна. Однак діти знають, що ці багатства треба оберігати. Такий ідейний зміст уроку.
А у 3-А класі зовсім молодий учитель Метіль Тетяна Степанівна також запросила своїх учні у мандрівку. На уроці вивчалась будова рослин – від мохів до дерев. Діти працювали у групах, і кожна з них презентувала свій клас рослин, а ще розповідала цікаві легенди про рослини. Третьокласники представляли свої проекти про голонасінні, мохи, квіткові рослини. Ну як тут обминути дивовижну легенду про цвіт папороті, яка нібито цвіте у ніч на Івана Купала. Легенда чарівна, однак маленькі природолюби знають, що папороті не цвіте, бо розмножуються спорами. Дуже цікавим і корисним був урок у третьокласників!
Лише три місяці працює у нашій школі учитель художньої культури Мунтян Вадим Миколайович, але зважився показати своє уміння, фаховий рівень. Його урок “Бароко” у 10-А класі також був яскравим і креативним: вразила презентація – історія багатьох відомих соборів світу і України, збудованих у бароковому стилі. Історична екскурсія крізь віки дозволила дослідити “біографії” світових пам’яток архітектури. Дізналися учні і по неповторні київські перлини – Маріїнський палац та Андріївську церкву. Саме такі уроки і дозволяють нашій молоді залучитись до світової скарбниці мистецтва, сприяють зростанню духовності юного покоління.
Казково-поетичним створила свій урок української літератури у 6-В класі учитель-методист Левчун Лідія Володимирівна. Присвячений він був поезії Ірини Жиленко. Барвистий, емоційний, глибокий за змістом, цей урок навчав учнів не тільки поняттям літературним епітетам, метафорам. Діти ніби збирали фіалковий букет рис поезії Ірини Жиленко. Казковий гномик-домовичок, що живе у буфеті, навчав дітей доброти, ніби охороняв наш дім, а чорним злющим ґавам, що живуть триста років, не вдалося заплямувати сонячної яскравості жар-птиці, здолати її чорною злобою. Ніби через призму таланту поетеси учні навчатися бачити красу навколо, цінувати доброту і дружбу, прагнути яскравої неповторності. Тільки любов до людей. Повага один до одного допомагає нам жити у злагоді. Кольоровий світ поезії Ірини Жиленко, помножений на досвід та мудрість учителя не залишали байдужими шестикласників: навипередки знаходили правильні і цікаві відповіді Скорик Костя і Лістровий Руслан, Нечипорчук Аліса, Кириєвська Маріанна, Міхлич Дар’я. А ще діти створювали зимові пейзажі, розглядали чорну ворону, раділи жовто-золотій Жар-птиці. І здавалося, що і не урок, а новорічна казка, подарована дітям.
Як цікаво мандрувати уроками у середній загальноосвітній школі № 206! І якої користі дають такі уроки учням, учителям своєю креативністю, бо, як відзначила директор школи Лаговська Світлана Валеріївна, сплітають у єдиний візерунок знання, розум і доброту у душі кожної дитини.
Не зупиняймося на дорозі пошуку! Простуймо далі!
Фестиваль родинних талантів "На крилах творчості"
Закриття VII шкільного фестивалю "У світлі театральної рампи"
![]() ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |