2014-12-02
Починаючи з другої декади листопада 2014 року, у середній загальноосвітній школі № 206 триває методичний калейдоскоп педагогічної майстерності.
Кожен проведений урок – це пошук, це новий крок і у методичній досконалості самого учителя, і у реалізації засад особистісно-орієнтованого навчання учнів. А скільки цікавих “родзинок” знайдено практично в кожному уроці! Використання інновацій зокрема мультимедійних комплексів, кількість яких у школі протягом року збільшилась від 1 до 5, зробило уроки по-справжньому насиченими, цікавими, підвищило їх, так би мовити, коефіцієнт корисної дії.
З яким бажанням працювали учні 5-А класу з учителем російської мови Сельніковою Л.В. над правописною темою “Вживання м’якого і твердого знака”. Усі види роботи були підпорядковані удосконаленню практичних навичок, доцільно і яскраво використовувалися елементи мовної гри.
Учитель вищої категорії Ковалевська Л.В. у 6-А класі проводила урок зі світової літератури за твором “Зоряний хлопчик”. Діти виявили знання твору, уміння правильно аргументувати власні висновки, а використані уривки з екранізованого твору дуже ефективно додали щемкого відчуття зображених подій, викликали емоції, навчили дітей людяності та щирості.
Учителі Корженко В.В. та Кодлубовська Л.В. провели бінарний урок, що мав на меті поєднати можливості на перший погляд двох полярно різних предметів: інформатики та української літератури, поєднати сучасність і досвід. В обох предметах теми були обрані далеко не найлегші: філософські твори Г.С. Сковороди з літератури та створення форм в MS-Word з інформатики. Дев’ятикласники представили декілька презентацій: Ігор Григорчук, Марія Ковальчук презентували “Літературний вакабулярій”, “Афоризми Г. Сковороди”, “Малюнкова вікторина афоризмів Г. Сковороди”. Цей урок – останній у вивченні творчості великого філософа, тому, крім вивчення нового матеріалу, учні продемонстрували знання поетичної спадщини та байок Г. Сковороди. Метою уроку було уміння скласти та правильно оформити тест-контрольну з усієї теми. Добре впоралися з поставленою задачею Понятовський Нікіта, Лістрова Маргарита, Геніш Антон, Гуменюк Олександр, Ковальчук Марія та інші.
Цікаво працювали учні 9-А і на уроці світової літератури. Молодий учитель Сапожнікова В.В. побудувала свій урок як роботу у групах “Вогонь”, “Вода”, “Повітря”, “Земля”, кожна з яких мала власне завдання за твором Гете “Фауст”. Самобутньо і цікаво висловлювали думки і судження про неперевершений твір письменника-просвітителя. Особливо цікавими були відповіді Марченко Тетяни, Якубенко Сергія, Шкуренко Ольги, Остроушенка Богдана.
А як здивували усіх хлопчики 5-Б класу: на уроці праці вони плели прикраси з бісеру. Останній урок з теми “Бісероплетіння” був присвячений кінцевому етапу – з окремих елементів діти виготовляли готову прикрасу. Учитель праці Веретін Ю.В. відзначив високу активність своїх учнів, а особливо – Будзана Петра. Врешті усі були задоволені яскравими і витонченими прикрасами з бісеру. Отже, бісероплетіння – не тільки справа для дівчат.
Учитель 3-В класу Петренко С.М. разом зі своїми вихованцями вирушила у казкову мандрівку по таємницях народних казок. І музика, і народні танці, і скоромовки супроводжували мандрівників. І звичайно, чим краще ти знаєш свою землю, її скарби, її красу, тим міцніше любиш свою Батьківщину. А такі уроки якраз і навчають знати, любити і дорожити рідною землею.
Із захопленням працювали учні 5-В класу на уроці української літератури. Учитель вищої категорії Симуніна О.В. проводила підсумковий урок з теми “Пригоди Алі у Країні Недоладії”. Скільки мультимедійного матеріалу побачили діти, як аргументували вчинки героїні, а найголовніше – прийшли до висновку, що нічого не можна кидати недоробленим, незакінченим. Привчати себе до порядку треба змалку, і тоді ніякі недолюди не загрожують.
Пошук на шляху удосконалення триває, і результати його – у глибоких і міцних знаннях учнів, а ще – у справді цікавому навчанні.
Фестиваль родинних талантів "На крилах творчості"
Закриття VII шкільного фестивалю "У світлі театральної рампи"
![]() ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |