• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Творчість учителя – на користь учням

Творчість учителя – на користь учням

2014-12-02

Починаючи з другої декади листопада 2014 року, у середній загальноосвітній школі № 206 триває методичний калейдоскоп педагогічної майстерності./Files/images/hlam/hlam/nnovats/IMG_1229.JPG

Кожен проведений урок – це пошук, це новий крок і у методичній досконалості самого учителя, і у реалізації засад особистісно-орієнтованого навчання учнів. А скільки цікавих “родзинок” знайдено практично в кожному уроці! Використання інновацій зокрема мультимедійних комплексів, кількість яких у школі протягом року збільшилась від 1 до 5, зробило уроки по-справжньому насиченими, цікавими, підвищило їх, так би мовити, коефіцієнт корисної дії./Files/images/hlam/hlam/nnovats/IMG_1180.JPG

З яким бажанням працювали учні 5-А класу з учителем російської мови Сельніковою Л.В. над правописною темою “Вживання м’якого і твердого знака”. Усі види роботи були підпорядковані удосконаленню практичних навичок, доцільно і яскраво використовувалися елементи мовної гри.

Учитель вищої категорії Ковалевська Л.В. у 6-А класі проводила урок зі світової літератури за твором “Зоряний хлопчик”. Діти виявили знання твору, уміння правильно аргументувати власні висновки, а використані уривки з екранізованого твору дуже ефективно додали щемкого відчуття зображених подій, викликали емоції, навчили дітей людяності та щирості./Files/images/hlam/hlam/nnovats/IMG_1259.JPG

/Files/images/hlam/hlam/nnovats/IMG_1182.JPGУчителі Корженко В.В. та Кодлубовська Л.В. провели бінарний урок, що мав на меті поєднати можливості на перший погляд двох полярно різних предметів: інформатики та української літератури, поєднати сучасність і досвід. В обох предметах теми були обрані далеко не найлегші: філософські твори Г.С. Сковороди з літератури та створення форм в MS-Word з інформатики. Дев’ятикласники представили декілька презентацій: Ігор Григорчук, Марія Ковальчук презентували “Літературний вакабулярій”, “Афоризми Г. Сковороди”, “Малюнкова вікторина афоризмів Г. Сковороди”. Цей урок – останній у вивченні творчості великого філософа, тому, крім вивчення нового матеріалу, учні продемонстрували знання поетичної спадщини та байок Г. Сковороди. Метою уроку було уміння скласти та правильно оформити тест-контрольну з усієї теми. Добре впоралися з поставленою задачею Понятовський Нікіта, Лістрова Маргарита, Геніш Антон, Гуменюк Олександр, Ковальчук Марія та інші./Files/images/hlam/hlam/nnovats/IMG_1249.JPG

Цікаво працювали учні 9-А і на уроці світової літератури. Молодий учитель Сапожнікова В.В. побудувала свій урок як роботу у групах “Вогонь”, “Вода”, “Повітря”, “Земля”, кожна з яких мала власне завдання за твором Гете “Фауст”. Самобутньо і цікаво висловлювали думки і судження про неперевершений твір письменника-просвітителя. Особливо цікавими були відповіді Марченко Тетяни, Якубенко Сергія, Шкуренко Ольги, Остроушенка Богдана.

А як здивували усіх хлопчики 5-Б класу: на уроці праці вони плели прикраси з бісеру. Останній урок з теми “Бісероплетіння” був присвячений кінцевому етапу – з окремих елементів діти виготовляли готову прикрасу. Учитель праці Веретін Ю.В. відзначив високу активність своїх учнів, а особливо – Будзана Петра. Врешті усі були задоволені яскравими і витонченими прикрасами з бісеру. Отже, бісероплетіння – не тільки справа для дівчат./Files/images/hlam/hlam/nnovats/IMG_1174.JPG

Учитель 3-В класу Петренко С.М. разом зі своїми вихованцями вирушила у казкову мандрівку по таємницях народних казок. І музика, і народні танці, і скоромовки супроводжували мандрівників. І звичайно, чим краще ти знаєш свою землю, її скарби, її красу, тим міцніше любиш свою Батьківщину. А такі уроки якраз і навчають знати, любити і дорожити рідною землею.

Із захопленням працювали учні 5-В класу на уроці української літератури. Учитель вищої категорії Симуніна О.В. проводила підсумковий урок з теми “Пригоди Алі у Країні Недоладії”. Скільки мультимедійного матеріалу побачили діти, як аргументували вчинки героїні, а найголовніше – прийшли до висновку, що нічого не можна кидати недоробленим, незакінченим. Привчати себе до порядку треба змалку, і тоді ніякі недолюди не загрожують.

Пошук на шляху удосконалення триває, і результати його – у глибоких і міцних знаннях учнів, а ще – у справді цікавому навчанні.

Кiлькiсть переглядiв: 147

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Серпень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31