До перемог, юні математики!

2014-11-19

З 17 листопада 2014 року у середній загальноосвітній школі № 206 розпочався Тиждень точних наук – математики, фізики, інформатики. До нього ретельно готувалися: уже на ранок понеділка на стендах зарясніли математичні газети кожного класу, альманахи, невелика виставка, присвячена українським математикам, що знані у цілому світі.

А у середині дня учні 5, 6, 7, 8 і 9-В класу влаштували великий флешмоб “Творчість у математиці”: і актова зала школи зазвучала гуморесками, українськими піснями, що містять числівники.

Перші на стартову площадку вийшли цього дня учні 8-их класів: вони провели надзвичайно цікаву інтелектуальну гру з фізики “Вустами дитини”. Гра проходила у кілька турів:
- “Відгадай, що це”;
- “Обжени”;
- “Дожени”.

У першому випробуванні за описом дитини треба було відгадати фізичне явище або прилад з фізики. Кмітливими тут виявилися усі команди. У другому змаганні треба було дати щонайшвидше відповіді на питання вікторини, а у третьому турі – за визначений час дати якомога більше правильних відповідей. До останнього точилася напружена боротьба, і навіть сама учителька фізики Кравченко О.В. не передбачала, на чий бік схиляться терези перемоги. Уболівальники підставили своє плече командам. Навіть для класних керівників був конкурс. Знавці фізики посіли такі місця:
І місце – 8-А клас
ІІ місце – 8-Б клас
ІІІ місце – 8-В клас

18 листопада свято математики продовжилось: учні 10-А класу підготували для учнів 7-их класів виставу “Речі розмовляють”. Досить креативний підхід знайшли десятикласники: школяр, утомлений уроками, засинає. І у його сні відбуваються дива: навколишні предмети оживають і … допомагають зрозуміти фізичні явища. Так різні фізичні поняття пояснюють чайник, склянка і металева ложечка, праска. Шуба, шибка вікна тощо. Дохідливо, якось фантастично, і цікаво ілюструють ці предмети фізичні закони і явища.

Учні 6-их класів провели і свою математичну вікторину “Запитуйте - відповідаємо”. Почали із задач-скоромовок на швидкість обрахунків, далі змійкою зав’юнилася математична естафета, по 10 контрольних питань-блискавок – на обдумання тільки 5 секунд! Але шестикласники встигали. Упоралися вони і з логічними запитаннями, і запитання ці були не без гумору.

Для знавців математики був і письмовий конкурс “Так чи ні”, потім діти вправлялися у навичках швидкого обрахунку. Першими були у змаганні учні 6-Б класу (і недарма – адже їх класний керівник – учителька математики, і діти не підвели Зайцеву Н.В.), другими стали учні 6-А класу, учні 6-В класу завершили парад переможців.

Наступного уроку пристрасті кипіли у 7-их класах: тут проходила інтелектуально-розважальна гра з інформатики “Калейдоскоп”. Проходила вона у формі КВК.

Команди обрали собі відповідні назви: 7-А – “Хакери”, 7-Б – “Комп’ютерні генії”, 7-В – “Віруси”.

Спочатку на учасників чекав конкурс на знання теоретичних питань, а далі тривав інформаційний двобій між парами учасників. Довелося командам виявити майстерність у комп’ютерній графіці – малювали вони квіти, і знайшли найспритніших у швидкості друкування. А яким цікавим було домашнє завдання команд: веселі сценки з життя і науки інформатики – були тут і “ботаніки”, і розбишаки. А уболівальники команд долучилися до розв’язання великого кросворду з ключовим словом “Інформатика”.

Упевнено привів до перемоги свою команду капітан 7-Б класу Кирило Самойленко, і, як завжди, ця команда перемогла завдяки дружбі. Другими до фінішу прийшли учні 7-А класу, а третіми – 7-в класу.

Раділи перемозі і класний керівник Сосонович І.О., і учитель математики – Куликовська Т.В.

Кiлькiсть переглядiв: 57

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Серпень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31